maandag 24 juni 2013

Deauty box juni 2013



Dit is nog eens een oplijsting van de inhoud van de Deauty box van juni. Een beetje make-up en een beetje verzorging:
  • Catrice - Ultimate Color Lipstich "It's a Matte World" - Full size
    Full size, aanbevolen verkoopprijs: 3,99 euro
  • Catrice - Absolute NUDE oogschaduw palette - Full size
    Full size, aanbevolen verkoopprijs: 4,99 euro
  • Etat Pur - Actif Pur A83 - Full size
    Full size: 50ml, aanbevolen verkoopprijs: 17,50 euro
  • Estee Lauder - Revitalizing Supreme - 5ml
    Full size: 50ml, aanbevolen verkoopprijs: 85,00 euro
  • Lamazuna - Natuurlijke zeep - Full size
    Full size: 100gram, aanbevolen verkoopprijs: 3,90 euro
  • Eucerin - Silver Shave Shaving Foam - 30ml

Catrice make-up verwachtte ik niet onmiddellijk in de Deauty box, maar ik was er wel blij. Ik aas al een tijdje op het Nude palette, alsook de matte rode lippenstift. Sinds hun lancering zijn ze precies altijd uitverkocht in 'mijn kruidvat'. Ik kijk ernaar uit om er mee te experimenteren. Het Nude palette is misschien een compact reis-alternatief voor mijn Naked paletten?

Etat Pur Actif Pur A83 is me een beetje een raadsel. Op de verpakking staat er: "Tyrosine. Indicatie: huid die moeilijk bruint. Gebruiksaanwijzing: 3dagen voor blootstelling aan de zon 2maal daags gebruiken en daarna gedurende de hele periode van blootstelling aan de zon. Gezicht en lichaam." 
Het is me niet goed duidelijk wat dit precies doet. Er zit alvast geen SPF in en volgens mij is het ook geen vervanger maar eerder een 'voorbereider' op intense zon? Geen idee. Ik zoek het wel eens op.

Het testertje van Estee Lauders dagcreme zegt me weinig. Met zijn 5ml kan ik niet goed beoordelen of het wel iets voor me is of niet, dus begin ik er waarschijnlijk niet aan.

De Lamazuna zeep vind ik op zich wel een tof concept. Natuurlijke zeep met een vrij specifiek geurtje. Ergens doet de geur me denken aan anti-mug smeertjes. Ik gebruikte de zeep nog niet, maar hoop echt dat het geurtje verdwijnt als ik de badkamer verlaat. 

De attentie voor de heren vind ik ook wel fijn. Het Eucerin scheerschuim mikte ik alvast in de toilettas van the boyfriend.


Al bij al ben ik wel tevreden, niet dolenthousiast, maar wel voldaan. De eerste boxen vond ik de max, en begrijpelijk kan de verrassing niet altijd even groot zijn. Zolang ik niet ontgoocheld ben, zeg ik de Deauty niet op.

Deauty is een maandelijks abonnement voor beautyspullen: 15euro/maand incl. verzendingskosten. Volgens mij een erg leuke manier om kennis te maken met verschillende schoonheids- en verzorgingsproducten. Meer info kan je terugvinden op www.deauty.be.