maandag 25 februari 2013

Deauty box februari 2013


Vol ongeduld wachtte ik tot de postbode langskwam met de nieuwe Deauty box. Wist ik veel toen dat ik erg aangenaam verrast ging zijn. Ik besloot namelijk enkele weken geleden dat ik de Mythic Oil shampoo wilde proberen, omdat ik zo tevreden ben van de haarolie. Helaas geraakte ik niet in de winkel, en gelukkig maar, blijkt achteraf. Kijk mee naar de inhoud van Deauty box februari 2013.

  • L'Oreal Professionnel - Mythic Oil Shampoo - 250ml
    Full-size: 250ml, aanbevolen verkoopprijs: 15,20 euro
    Deze bijzondere shampoo maakt deel uit van het Mythic Oil-gamma van L'Oreal Paris, sinds kort een gevestigde waarde. Deze parabeenvrije shampoo voedt het haar intens. De combinatie van katoenzaadolie en arganolie zorgen voor handelbaar, gezond en gevoed haar. 
  • Biotherm - Biomains handcreme - 20ml
    Full-size: 100ml, aanbevolen verkoopprijs: 25,00 euro
    Deze Biomane handcreme groeide intussen uit tot een echt icoon. De creme zorgt voor een herstelde vochtbalans, voedt de nagels en geeft bescherming tegen koude en barre winterse weersomstandigheden. 
  • Eucerin - Douchegel pH5 - 75ml
    Full-size: 200ml, aanbevolen verkoopprijs: 8,45 euro
    Deze reinigingsgel voor gezicht en lichaam bevat geen zeep, geen parabenen en geen chemisch schuimmiddel. pH5 beschermt de natuurlijke huidbarriere en voorkomt uitdroging als gevolg van vaak douchen. Kort samengevat: grondige reiniging zonder beschadiging van de huid.
  • L'Oreal Paris - Super Liner Blackuster - Full size
    Full size, aanbevolen verkoopprijs: 11,90 euro
    Met deze Blackbuster zou je snel en eenvoudig een mooi lijntje moeten kunnen maken, allemaal dankzij de innovatieve applicator. Dik of dun? Cat-eyes of Amy Winehouse Look? Deze eyeliner met diepe zwarte kleur en fijne textuur in makkelijk meeneemformaat zou de klus moeten klaren.

Zelf ben ik dus erg enthousiast met de box, voornamelijk met de shampoo. Precies telepathie van Deauty's kant! De handcreme vliegt rechtstreeks in mijn handtas. De douchegel leg ik alvast klaar in de badkamer. En vanavond experimenteer ik waarschijnlijk eens met de L'Oreal "alcoholstift", ik ben erg benieuwd naar het resultaat.

Deauty is een maandelijks abonnement voor beautyspullen: 15euro/maand incl. verzendingskosten. Volgens mij een erg leuke manier om kennis te maken met verschillende schoonheids- en verzorgingsproducten. Meer info kan je terugvinden op www.deauty.be.