maandag 13 mei 2013

Shoplog #4


Een recent bezoekje aan het Kruidvat bracht deze buit op. Mac Riri Woo lippenstift was in no time uitverkocht, helaas. Ik botste op enkele reviews waarin werd vastgesteld dat het verschil met Ruby Woo miniem is, *bron*. Daarbovenop zou het lippotlood Bourjois Levres Contour in 20 Rouge Soyeux een perfecte dupe zijn, *bron*. Deze kocht ik dan maar, in afwachting tot ik in juni mijn slag kan slaan. Het Catrice rek was weer eens aangevuld en ik kocht de Catrice Eyebrow Filler waar ik al veel goeds over gelezen had, een bruinige subtiele wenkbrauwmascara om blonde haartjes een subtiel kleurtje te geven. Niet lang daarna spotte ik een nieuw artikel bij Gosh, namelijk de Gosh Multicolour Blush in 51 Bronze Pie. De roze variant schafte ik al eens aan, zie *hier*. Wat vind ik dit mooie blushes zeg. Op een manier doen ze me denken aan de 4 Seasons van Guerlain, ook in vier partjes verdeeld en met ultrafijn gemalen poeder.

Je weet het misschien al, of nog niet, dus vermeld ik het nog eens uitdrukkelijk dat ik een grote fan ben van micellair water *hup*. Naar mijn mening is dit de meest zachte en efficiente manier van demaquillage. L'Oreal heeft sinds kort de L'Oreal Verzachtend Micellair Water 3in1 in de rekken. Woohoow, dacht ik. Als deze een knaller blijkt te zijn, kan ik mijn micellair water gewoon in het Kruidvat tussendoor eens kopen. Vlak naast de verzorging stond het Bruin-Zonder-Zon rek, en ik kon er niet aan weerstaan, gezien het weer zo tegensteekt. Ik koos de L'Oreal Sublime Bronze One Day. Het zou eerder een bruin laagje bodylotion zijn dan zelfbruiner gezien je het op het einde van de dag gewoon met zeep kan uitwassen. 

Met de zomerse sferen en bruine benen in mijn hoofd, viel mijn blik meteen op de fleurige nagellakken van L'Oreal. Twee echte zomerse kleurtjes bezat ik nog niet: L'Oreal Color Riche Le Vernis in 305 Dating Coral en 210 Shocking Pink. Een Bourjois Magic Nail Polish Remover kon ook niet ontbreken, dacht ik dan. 

Ik begin wekelijks meer en meer zomerproof te worden. Mr. zon, het is hoog tijd om tevoorschijn te komen.


Prijzen:
Bourjois Levres Contour in 20 Rouge Soyeux - 7,99 euro
Catrice Eyebrow Filler - 3,59 euro
Gosh Multicolour Blush in 51 Bronze Pie - 9,99 euro
L'Oreal Verzachtend Micellair Water 3in1 - 4,79 euro
L'Oreal Sublime Bronze One Day - 14,49 euro
L'Oreal Color Riche Le Vernis in 305 Dating Coral - 5,99 euro
L'Oreal Color Riche Le Vernis in 210 Shocking Pink - 5,99 euro
Bourjois Magic Nail Polish Remover - 7,99 euro