maandag 24 december 2012

Ici Paris XL tasverstuiver

Weekendje weg of citytripje, daar ben ik erg voor te vinden. Eventjes ertussenuit zijn en andere gronden verkennen en sferen opsnuiven, mmmm, ik droom al weg. Enkele dagen eventjes weg zijn werkt dan ook enorm ontspannend en ontstressend voor me. Wat minder ontstressend is, is m'n tas of valiesje maken. Vaak ben ik dan zo freaky en wil ik absoluut niet veel meenemen, omdat ik uit ervaring weet dat ik niet veel nodig heb. Een flacon van 100ml parfum meesleuren is dan ook overbodig waardoor ik die vaak thuislaat en wat reclame staaltjes meeneem, maar dat doe ik eigenlijk absoluut niet graag. Heb al meer dan 6j mijn favoriete geur, en draag die nog steeds erg erg graag. Gelukkig ontdekte ik de tasverstuiver, die niet alleen goed is voor een weekendje weg, maar ook gewoon voor onderweg. 



De Ici Paris XL by Genie-S is een tasverstuiver. Je kan 'm erg snel vullen door middel van een normale spray-flacon van je favoriete geur. Het metalen verstuiver-dopje haal je van je flacon en je zet de tasverstuiver er met zijn poep op en pompt, precies alsof je je parfum zou verstuiven. Persoonlijk vind ik dit een erg nette en knoeivrije methode. Gelijkaardige tasverstuivers werken zonder trechter, waardoor je al vaak je parfum gaat verspillen door het onvermijdelijke smossen.


Aan de zijkant is een 'inhoudsvenster' waaraan je kan zien hoeveel vloeistof er in het flaconnetje zit. De inhoud is 4ml. Dit komt overeen met een 50-tal verstuivingen.



Deze tasverstuiver is te koop in Ici Paris XL en kost 9,99 euro. Deze is verkrijgbaar in roze, zwart, goud en zilver als ik het me goed herinner.