donderdag 2 mei 2013

Shoplog #3


Tijdens mijn laatste shopuitstapje scoorde ik voornamelijk onbekende stuff waar ik erg nieuwsgierig naar was plus mijn favoriete shampoo.

Aan de Yes To Carrots nourishing shampoo wijdde ik al eens een artikel, *klik*. Ik ben echt door en door fan van deze shampoo en wissel die graag af met een nieuwe favoriet. Een perfecte combo. Een uitgebreid artikel betreffende het onderwerp volgt alvast. Shampoo combo vraag je je af? Wel, je wisselt toch ook eens graag af van jas, handtas, schoenen, kleren, huidverzorging, dus waarom ook niet inspelen op de stemming van je haren?

De nieuwe Heat Protection Styling Spray van L'Oreal staat al enkele weken of maanden in de rekken. Al een tijdje nieuwsgierig naar maar altijd te overdonderd door andere producten in de schappen waardoor ik die eigenlijk nooit meenam. Ditmaal nam ik geen risico's en legde ik alvast de Volume als de Krullen versie in mijn mandje. Eerlijk weet ik niet zo goed wat ik van zo een 2 in 1 product verwacht. Stiekem hoop ik dat de heat protection echt goed zijn werking doet. De styling regel ik desnoods met een ander product, zolang mijn haartjes maar niet beschadigd geraken door de warmte. Ik krul namelijk graag mijn haar met een stijltang, en die kan goed warm worden waardoor de onderste helft van mijn haren vaak compleet ver****t zijn.

Als laatste trokken twee producten van Kruidvat's eigen merk mijn aandacht: de kwastenreiniger en de nagellak spons dissolvant in een potje. Ik ben erg benieuwd of Kruidvat Make-Up Kwastenreiniger een waardige concurrent is van de MAC Brush Cleanser, zo ja, hiphoihoera, hoef ik niet naar een grootstad af te reizen om in te slaan (wat ik meestal vergeet eenmaal ter plekke want ben meestal overdonderd door tonnen andere minstens evencoole winkels) en kan ik enkele dollars meer spenderen aan andere shizzle. Als tiener (ondertussen precies 10jaar geleden) bracht ik van op reis eens een half dozijn glazen bokaaltjes met een sponsje in waar nagellakdissolvant in zat, leuke uitvinding - vond ik toen. En voor geen halve euro, een nog leukere prijs - vind ik nog steeds. Sephora pakte enkele jaren geleden uit met een gelijkaardig goedje dat een ware hype werd. Kort daarna volgde Bourjois. Nu vindt je in de winkels dupe's van alle merken die op de hypetrein meestapten zoals Maybelline, Hema, L'Oreal  en dus ook Kruidvat. Erg fijn idee. Nu benieuwd of de Kruidvat Nail Polish Remover Quick & Easy ook gemakkelijk en snel in gebruik is. Je leest er ongetwijfeld komende weken nog iets over. Oh, en ik wil nog eens terugkomen op wat ik hierboven vermeldde: L'Oreal heeft dus ook zo een type dissolvant op de markt gebracht. Zondag, op uitstap in Sluis, spotte ik het wit potje in de Etos. Helaas stond er een veel te lange wachtrij aan de kassa en zag ik het niet zitten om terrasjestijd in te korten door aan te schuiven. Achteraf beklaag ik het me enorm, want deze van L'Oreal zag ik tot nu toe nog nergens. Al kunnen raden waar ik binnenkort nog eens een ijsje ga eten?