donderdag 6 juni 2013

L'Oreal Perle de Jade


Ik heb zo lang uitgekeken naar een dag als vandaag, met een zonnetje en zomers briesje, fantastisch!
Het perfecte moment voor L'Oreal's 602 Perle de Jade.

Het lakje lakt niet zo erg fantastisch, in de zin van: je moet minimum twee laagjes aanbrengen. Het eerste is enorm streperig en lelijk, niet te doen eigenlijk, maar een tweede werkt alles weg, soms is een derde nodig als de vorige twee te dun waren. De formule van mijn potje was dus aan de dikke kant, maar droogde relatief snel op.
Het kwastje is erg breed en lakt heel erg makkelijk Al bij al lakt het wat lastiger maar is het eindresultaat onberispelijk.

Het kleur vind ik tevens fantastisch. Een mintgroen kleurtje dat eigenlijk gemakkelijk dekt in twee laagjes. In de winkel deed L'Oreal Perle de Jade me enorm denken aan Essie in Mint Candy Apple, en dit werd beaamd door deze *blog*. Ik liet Essie aan de kant liggen, gezien de kleurtjes identiek zijn en ik de kwaliteit fantastisch vind van zowel Essie als L'Oreal. 

L'Oreal nagellak wordt verkocht in o.a. Kruidvat en Di, bevat 5ml en kost 5,99 euro.