donderdag 18 april 2013

Essie PlayDate




De lente komt er stilletjes aan beetje bij beetje door. Het zonnetje schijnt vaker en langer. Eindelijk, denk ik dan. Tijd voor wat leukere kleurtjes, denk ik dan. Als ik aan de lente denk, denk ik aan pastelkleuren. Essie in PlayDate is in mijn ogen een prachtig lentekleurtje. Essie omschrijft het als 'a flirtatious soft purple'. Ik zou PlayDate beschrijven als een warm lila kleurtje, niet te bleek en niet te donker.

Essie PlayDate brengt erg gemakkelijk aan. Het typisch brede Essie kwastje en de perfect vloeibare substantie maken dit een erg aangenaam lakje om mee te werken. De substantie is niet stroperig en niet te vloeibaar en droogt tevens vrij snel. Voor de swatchfoto's bracht ik twee dunne laagjes aan. Op de foto's is het kleur op o.a. mijn ringvinger precies niet helemaal dekkend. In realiteit valt dit absoluut niet zo hard op, zo goed als niet eigenlijk. Al denk ik wel dat bij langere nagels het 'wit boordje' nagel nog een extra derde laagje wel goed zou kunnen gebruiken. Essie PlayDate sierde een tiental dagen mijn nagels, bleef perfect chip- en tipwearvrij. 

Essie nagellak is te koop in o.a. Di en Kruidvat. Een flesje nagellak bevat 13,5ml en kost 10,99 euro.