maandag 15 april 2013

Shoplog #2


In mijn vorige *shoplog*, die trouwens nog niet zo lang geleden plaatsvond, besloot ik om me meer te focussen op meer highend producten. Mislukt, maar no biggie, volgende keer dan maar.

Ik stelde al vast dat ik recentlijk terug wat meer bezig was met mijn nagels. Toen ik deze Essie's zag staan, kon ik ze ook niet weerstaan, zeker met de lente in het achterhoogd. Ik ging voor Essie's Play Date, Watermelon en Status Symbol. Een lief paars kleurtje, een framboos fushiarood kleurtje en een lief warm roze kleurtje. Mint Candy Apple vond ik tevens een mooi bleek mintgroen kleurtje, maar misschien net iets te bleek, daarom ging ik voor L'Oreal Perle De Jade. Over de sneldrogende topcoat Good To Go van Essie had ik ook positieve reacties gelezen, dus die moest ik ook wel meenemen, wou ik ten volle kunnen genieten van mijn nieuwe kleurtjes. Als laatste nagelproduct kocht ik de Essence Nail Art Glowing In The Dark topcoat, lichtgevende nagels klonk in de winkel precies wel leuk in de oren...


De nieuwe Healthy Mix foundation van Bourjois wou ik al een tijdje proberen. Maar ik besloot om eerst mijn *oude* op te maken vooraleer ik een nieuwe zou aanschaffen. Ik bezit kleurtje 54 Beige, perfect voor de nazomer en herfst maar toch een tintje te donker voor me tijdens de lente. Mijn 54 Beige schonk ik aan mama, perfect voor haar. Ze is er trouwens weg van. Dus zat ik plots zonder. Wippie, baan naar de drogisterij was vrij om  mezelf een nieuwe aan te schaffen, zonder schuldgevoelens. Eenmaal in de winkel besloot ik toch voor het Bourjois Healthy Mix Serum foundation te gaan. Ik kocht 53 Beige Claire. Ik vind mijn huid er de laatste dagen/weken goed uitzien, dus zou ik de licht dekkende Healthy Mix Serum foundation van Bourjois enkel gebruiken om mijn huid er wat meer 'polished' te laten uitzien als ik er nood aan heb. In de zomer probeer ik dan de nieuwe formule wel eens, als ik weer een ander, hopelijk donkderder, kleurtje nodig heb :)
Over Maybelline's Dream Lumi Touch Highlichting Concealer las ik ook enorm veel positieve reacties. Het zou een medium dekkende concealer zijn, die trouwens ook een 'brightening' effect geeft. Deze zou niet in de fijne lijntjes kruipen en tot de avond goed op zijn plaats blijven zitten. Ik koos het kleurtje 02 Nude.
In mijn vorige *shoplog* toonde ik de Gosh Multicolour Blush in 50 Pink Pie. Ditmaal trok een andere Gosh blush mijn aandacht. Met zijn vier kwartjes deed hij me op een manier denken aan de Guerlain Terracotta 4 Seasons Tailor Bronzer. Natuurijk komt hij er totaal niet in de buurt van, maar ik vind het leuk geprobeerd. Dit is trouwens blijkbaar de nieuwe versie van de Gosh Multicolour Blush in 50 Pink Pie. 
Als laatste kocht ik een Essence Eyeshadow in 22 Blockbuster. Ik zou er graag eens mee experimenteren als gezichtspoeder. Poeder is poeder denk ik dan? Als het geschikt is voor de ogen, is het zeker geschikt voor m'n gezichtshuid, denk ik dan.


Prijzen:
Essie nagellak - 10,99 euro
Essie topcoat - 12,99 euro
L'Oreal nagellak - 5,99 euro
Essence Glowing In The Dark topper - 1,69 euro
Bourjois Healthy Mix Serum foundation - 14,99 euro
Essence eyeshadow 22 Blockbuster - 1,69 euro
Gosh Multicolour Blush in 50 Pink Pie - 9,99 euro
Maybelline Dream Lumi Touch Highlighting Concealer - 10.49 euro