donderdag 22 november 2012

Deauty Box november

Indien je je november Deauty Box nog niet ontvangen of geopend hebt, raad ik aan om niet verder te lezen. Er volgen namelijk foto's van de inhoud.


De eerste en de tweede box miste ik. Deze van september en oktober. En man, wat heb ik daar spijt van! Daarom twijfelde ik geen seconde meer nadat ik de oktober box zag en meldde ik me snel aan. De november box zou m'n eerste worden. Ondertussen wachtte ik geduldig af tot de postbode zou langskomen. Maandagnacht kreeg ik een mailtje dat ik m'n Deauty kon verwachten, dinsdag kwam de postbode langs maar belde hij niet aan. Aaargh, frustraties! Woensdag kon ik er eindelijk om gaan bij het postkantoor. Wat was dat lastig om zo lang te wachten zeg, en ik ben al zo hyper nieuwsgierig als het op alles aankomt. Het pakje is eindelijk in mijn bezit en ik ben o zo tevreden. Kijk maar mee naar wat ik zelf ben gaan halen in het postkantoor.


En wat zit er nu allemaal in? *tromgeroffel*


In wat hierna volgt, neem ik de tekst over van het bijhorende Your Menu briefje:

L'Oreal Paris - Revitalift Laser X3 Oogverzorging Vernieuwde blik - 15ml
Full size: 15ml, 19,99 euro

Deze anti-aging oogcrème vermindert rimpels, wallen en gaat de huid verstevigen. Effectief tegen de eerste tekenen van huidveroudering en met een revolutionaire verkoelende applicator die de huid rond de ogen meteen verfrist en puffe eyes vermindert.

Paul Mitchell - Super Skinny Serum - 25ml
Full size: 150ml, adviesprijs: 27,80 euro
Een anti-frizz serum dat je haar verzorgt en glad maakt. dit sterk geconcentreerd product (zuinig in gebruik: 1 pompje volstaat!) breng je aan voor het föhnen of op droog haar voor extra glans. Een echte wake-up call voor je haar! Verwarm een paar druppels in je handen en breng het aan op de lengtes van je haar. De fruitige geur maakt het aanbrengen nog aangenamer.

Kiehl's - Ultra Facial Cleanser - 30ml 
Full size: 75ml, adviesprijs: 9,50 euro
Een van de bestsellers bij Kiehl's is het Ultra Facial-gamma en bij Deauty willen we je de reiniging en verzorging laten ontdekken. De cleanser is geschikt voor alle huidtypes, ook voor wie een gevoelige huid heeft. De cleanser heeft een zachte formule en respecteert de natuurlijke pH waarde van de huid. Overtollig talg wordt verwijderd zonder de huidbarrière te beschadigen. 
Kiehl's - Ultra Facial Cream - 7ml
Full size: 50ml, adviesprijs: 24 euro
De Ultra Facial Cream is een lichtgewicht verzorging die zorgt voor een continue hydratatie gedurende de ganse dag zonder too much te zijn voor je huid. De textuur dringt snel in en de crème heeft een neutrale geur. Geschikt voor wie een gedehydrateerde huid heeft, maar ook wie een gemengde tot vette huid heeft, kan deze crème gebruiken zonder te glimmen. 

Clinique - High Impact Mascara 01 Black - 3,5ml
Full size: 8gr, adviesprijs: 22,55 euro
Een klassieker onder de mascara's, voor een verleidelijke blik met slechts 1 laagje. Hij gaat de wimpers scheiden, verlengen en volume geven gedurende de hele dag. En hij is ook geschikt voor wie gevoelige ogen heeft. 
Deze mascara is echt fenomenaal. Hij separeert en definieert mijn wimpers. Tegelijk geeft hij veel volume en verlengt hij op een heel natuurlijke wijze. Een laagje volstaat, terwijl ik bij andere mascara's vaak tweemaal moet passeren. Daarbovenop is er geen enkele klonter te bespeuren, laat staan een spinnenpoot. Zowel het borsteltje als de formule zijn fantastisch. Ik ben op slag verkocht. Alleen al dit product maakt deze Deauty Box erg geslaagd voor mij. Deze koop ik absoluut in full size. Zou tevens een prachtig geschenkje kunnen zijn onder de kerstboom, *wink wink*.
In IciParisXL kost deze slechts 20,30 euro. Dat is maar een luttele 2 - 3 euro meer dan mijn voormalige favorieten Max Factor False Lash Effect of L'Oreal Telescopic...


Nails by JM - Jean Marin - Nail Polish Corrector Pen - 4,5ml
Full size: 4,5ml, adviesprijs: 13,20 euro
Buiten de lijntjes gelakt tijdens jouw manicure-at-home? Deze corrector-pen is jouw redder in nood bij uitschieters. Een pennetje waarmee je foutjes kan corrigeren. Daarnaast krijg je nog drie extra tips als reserve. Exclusief beschikbaar bij Pro-Duo.

Ik ben zelf erg tevreden over de inhoud. Zoals je kan zien is de Deauty Box een prachtige manier om met producten kennis te maken. De luxe samples leg ik alvast op zij, klaar voor mijn volgend uitstapje.
De doos waarin de producten komen, is tevens een 'keeper'. Die is op zich leuk om er vanalles in te bewaren.

Als ik met de samenstelling van andere boxen vergelijk, had ik misschien liever L'Oreal's nieuwe Youth Code gehad i.p.v. de Revitalift Laser. Ben namelijk erg tevreden over de oude formule van de Youth Code en gebruik die erg graag. Revitalift laser is niet echt voor mijn leeftijdscategorie. (Ik tel 26 zomers.)


Maar geen getreur. Ik doe mijn lieve mama een plezier met de Revitalift. Ik ben er zeker van dat ze het met heel veel enthousiasme zal gebruiken en uittesten.
Dit wordt tevens ook door Deauty zelf gesuggereerd. Er zit een soort papieren envelopje bijgevoegd waarin je producten in kan steken die je niet zal gebruiken en kan schenken aan familie en vrienden.

Zo zie je maar, de Deauty box is meer dan de moeite waard. Heel erg grof gerekend, steunend op de regel van drie voor de niet full size producten, kom ik op een waarde van ietsje meer dan 55 euro. Pretty nice, isn't it?

Ik ben er zo blij mee en kijk al uit naar de editie van december. Nog dertig keer slapen...
Deauty, bedankt voor deze fijne november box die me enorm bevallen is en blijf zo doorgaan.

Deauty is een Belgische beautybox , zoals je in Nederland Glossybox, Truly Yours, Beautybox, enz. hebt. Ik heb gekozen voor een maandelijks abonnement. De box kost 15 euro per maand, inclusief verzendingskosten. De betaling gebeurt met Visa via domiciliëring. Het abonnement kan je maandelijks opzeggen. Tevens zijn er abonnementen voor de duur van 3 en 12 maand, die erna aflopen zonder opzeg. Meer info kan je vinden op http://www.deauty.be/. Ik ben alvast erg enthousiast en zal niet snel m'n abonnement opzeggen.

Indien je graag een review zou zien van een van bovenstaande producten, laat dan gerust een comment achter.