donderdag 21 maart 2013

Deauty box maart 2013


Tijd voor de paaseditie van de deautybox. Deze maand werden er twee varianten verstuurd. Stiekem hoopte ik op de box met het Revitalash Wimperserum, en jippie, ik werd aangenaam verrast!


  • Yves Saint Laurent - Forever Youth Liberator - 5ml
    Full-size: 50ml, aanbevolen verkoopprijs: 89,00 euro
    Gebaseerd op Glycans, staat dit smeertje voor een soepele, frisse en egale huid. Een upgrade, nl. Glycantactif ontlsluit de cellen en reactiveert hun vitale functies in alle lagen van de huid. Mama neemt dit staaltje alvast mee op haar 2daagse citytrip om het uit te testen.
  • Babor - Khanya of Africa - Revitalizing Body Lotion - 50ml
    Full-size: 200ml, aanbevolen verkoopprijs: 20,00 euro
    Geïnspireerd op Afrika, de natuur en natuurlijke ingredienten, ontwikkelde Babor deze bodylotion. Olie uit Marulazaad, Tea Tree extracten en olie uit Macademianoten en amandelen, en Aloe Vera zorgen voor herstelling van de natuurlijke beschermende huidbarriere, diepgaande hydratatie, glans en gladheid, en kalmering en bevordering van het regeneratieproces. Sounds nice!
  • Revitalash - Advanced Wimperserum - 1ml
    Full-size: 2ml, aanbevolen verkoopprijs: 74,95 euro
    Dit serum werd ontwikkeld om je wimpers zichtbaar te verbeteren. Your-lashes-but-better. Klinkt logisch, haar- en huidserums bestaan en hebben degelijk wel een effect. Sta dus erg te popelen om dit te testen. Alleen opletten met de oogjes, best niets erin laten druppelen. 
  • L'Oreal Paris - Nude Magique CC Cream - Full size
    Full size: 30ml, aanbevolen verkoopprijs: 13,99 euro
    Hehe, na de BB creams zijn er nu ook CC creams. Op internet las ik enkel negatieve  ervaringen over deze CC cream. Te oranje, te dit, te dat. Wel, ik smeer 'm nu al twee dagen, net zoals mijn mama. We zijn grote fans! Als je inderdaad een lompe, veel te grote hoeveelheid op je gezicht smeert, ben je oempa-loempa. Ik gebruik een erwtje, ietsje groter dan gemiddeld, voor heel m'n gelaat. Works like a charm! Inderdaad my skin but better, and faster: geen dagcreme, wachten tot die inwerkt, BB cream of foundation, wachten tot die inwerkt, blush and go. Gewoon CC cream, blush & go. De CC cream is precies ook onmiddellijk al ingetrokken tijdens 't uitsmeren, snel droog terwijl mijn huid wel heel de dag zacht en gehydrateerd aanvoelt.


Deauty is een maandelijks abonnement voor beautyspullen: 15euro/maand incl. verzendingskosten. Volgens mij een erg leuke manier om kennis te maken met verschillende schoonheids- en verzorgingsproducten. Meer info kan je terugvinden op www.deauty.be.