donderdag 14 maart 2013

Garnier Essentials 2in1 kalmerende reiniging

Mijn *zoektocht* naar de perfecte waterproof make-up remover is afgerond. De Garnier Essentials 2in1 kalmerende reiniging voldoet aan al mijn eisen om waterproof make-up te verwijderen.

De tweefase formule schud ik goed door elkaar, waarna ik een wattenschijfje ermee doordrenk. Ik laat het een minuut per oog inwerken, zonder te wrijven. Ik beweeg mijn vingers eventjes om al de mascara echt goed los te weken. Het wattenschijfje absorbeert zo goed als alle make-up. Ik passeer nog eens met de achterkant van het wattenschijfje om eventuele restjes op te kuisen. Zonder boenen haalt de Garnier Essentials 2in1 kalmerende reiniging mijn waterproof make-up eraf. Een verwaarloosbaar olie-laagje blijft achter dat ik ofwel laat voor wat het is, ofwel haal ik het eraf met een *micellaire oplossing* terwijl ik de rest van mijn gezicht reinig. Hij prikt niet in de ogen en bezorgt me tevens ook geen wazige blik. De Garnier Essentials 2in1 kalmerende reiniging is alvast mijn nieuwe holy grail om waterproof make-up te verwijderen op een zachte manier, figuurlijk en letterlijk.

Het flesje bevat 200ml, kost 5,99 en is o.a. verkrijgbaar bij Di.