donderdag 28 maart 2013

Tip: Elle april 2013 & Chanel


De Elle editie van deze maand is wel een speciaal exemplaar. Naast de Vlaamse editie, zit er in het paket ook Elle Nederland. Alvast genoeg lectuur om de komende maand door te komen. Wat me echter het meest intrigeerde, is het luxe sample dat tevens met het magazine komt: Chanel Le Volume mascara.

Ik gebruikte de mascara al enkele dagen en ben best wel onder de indruk. Het effect is erg mooi. Volume it is, net zoals subtiele verlenging en separatie. De mascara blijft de hele dag perfect op zijn plaats zitten en gaat er 's avonds af zonder boenen. Het borsteltje vind ik erg speciaal. Tot nu toe nog geen gelijkaardig gezien. Het is een siliconeborsteltje maar dan zonder stekeltjes of haartjes, het zijn eerder driehoekjes die geschrankt ten op zichte van elkaar staan. 

Ik kocht alvast enkele Elle pakjes want het lijkt me een erg goede deal. Het paket dat de Vlaamse en Nederlandse Elle editie en Le Volume De Chanel mascara bevat, kost 4,90 euro. Het luxe sample bevat 3gram product. Een full size Le Volume De Chanel bevat 5gram en kost rond de 30 euro in de parfumerie. Do the math en hup naar de dagbladhandel als je deze eens wil proberen voor een appel en een ei.