donderdag 6 december 2012

Everyday make-up bakje

Om verder te gaan op vorige organisatorische post, stel ik vandaag mijn everyday make-up bakje voor.


Mijn make-up stash bewaar ik in de lades van m'n commode. 's Ochtends heb ik echter niet altijd evenveel tijd of zin om verschillende opties uit die lades te overwegen. Daarom maak ik een selectie van enkele producten die ik op het moment het leukst vind en bewaar ze in mijn everyday bakje. Deze gebruik ik dan tot ik die beu ben of iets nieuws heb dat me boeit.

Er is plaats voorzien voor verschillende vormen van producten: groot en klein, lang en kort, dik en dun.


Sommige dagen of weken is het meer gevuld dan andere weken. Zo staat het er nu bij.
Ik bewaar er ook de juwelen die ik het vaakst draag. Kwestie van alles heel snel te regelen als het snel moet gaan.


Dit bakje kost 4,99 euro en is nu tijdelijk verkrijgbaar in het Kruidvat. Er zijn tevens ook andere (kleinere) uitvoeringen beschikbaar.