maandag 14 januari 2013

L'Oreal 622 Soft Chinchilla

Toon op toon, een tijdje terug was dit erg in. Recentelijk voelde ik me geïnspireerd door dit overwegend grijs weer en ging ik ook voor alles in het grijs: Grijze broek, grijze trui, en dus natuurlijk ook grijze nagellak. Toon op toon, compleet in de geest van het weer. Ik ging voor L'Oreal in 622 Soft Chinchilla.  Een prachtig, warm lichtgrijs. 



Volgens mij is dit tevens een dupe van Essie in Masterplan. L'Oreal is de helft van de aankoopprijs, maar ook de helft van de nagellak vloeistof. Net genoeg om eens te zien wat zo een kleurtje op mijn nageltjes geeft. En indien het een schot in de roos is, grotere hoeveelheden kopen. Alhoewel, Essie vind ik ook niet altijd even fantastisch. Het is echt afhankelijk van kleur tot kleur. Bij L'Oreal heb ik tot nu toe al iedere keer erg veel geluk gehad waarschijnlijk, want ieder kleurtje dat ik bezit, lakt fantastisch en blijft minstens even fantastisch lang zitten. Genoeg off-topic.


L'Oreal's nagellak vind ik fantastisch. Ik beschik over een tiental kleurtjes en ze zijn stuk voor stuk extreme longlasting. De swatch foto's zijn ditmaal trouwens op dag tien genomen, dag 10! Indrukwekkend, niet waar? De "schram" in mijn ringvinger zat er al van dag een op, ben meestal wat ongeduldig en onrustig tijdens het lakken. Als ik mijn nagellakroutine toepas, zoals onlangs beschreven, *klik*, blijven zowel L'Oreal als andere lakjes erg lang zitten.


L'Oreal nagellak is o.a. te koop bij Di en Kruidvat. Een flesje bevat 6ml en kost 5,99 euro.